دیوانه ام
 
دفتر عشق
براي عشق تمنا كن ولي خار نشو
چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, :: 19:54 ::  نويسنده : دلداده       

 

می‌نویسم، چون می‌دانم هیچ گاه نوشته‌هایم را نمی‌خوانی،

حرف نمی‌زنم، چون می‌دانم هیچ گاه حرف‌هایم را نمی‌فهمی،

نگاهت نمی‌کنم، چون تو اصلا نگاهم را نمی‌بینی،

صدایت نمی‌زنم، زیرا اشک‌های من برای تو بی‌فایده است،

فقط می‌خندم، چون تو در هر صورت می‌گویی من دیوانه‌ام



نظرات شما عزیزان:

Dadras
ساعت20:31---18 بهمن 1391
وقتی می گویم:

دیگر به سراغ من نیا

فکر نکن که فراموشت کرده ام...



یا دیگر دوستت ندارم

نه اینطور نیست.....

من فقط فهمیدم:

وقتی که دلت با من نیست



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش اومدین نظر دادن یادتـــــــــون نـــــــــره
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 39141
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ